lördag 23 augusti 2008

Tävling på gång hos Tjohalia + 1-2 Triss

Tjohalia har en tävling på gång igen! Ta chansen att vara med i utlottningen, tre vinnare kommer att få var sin Marimekkoskål i valfri färg!

Tävla hos Tjohalia
Om jag inte vinner hos Tjohalia så kanske jag kan få vinna på min Trisslott? Det känns som att jag förtjänar det... Jag slank in på Konsum efter träningen i onsdgs, för att köpa en påse mandel, och så slog jag till på en Trisslott. En. Men jag fick två!

Jag fick för mig att jag skulle "kontrollräkna" min (obs, singular) Trisslott, fullt normalt när man köper en??? Och då.. märkte jag att jag fått två! Jag sa "hoppsan jag fick två lotter" och lämnade tillbaks den ena. Eller den andra?

Ja nu ska jag stänga ögon o öron, vill inte höra/se på nyheterna att nån köpt en Trisslott på Konsum Odenplan och vunnit värsta supervinsten... Jag har inte skrapat min lott än... Om (när) jag gör det, om jag då inte vinner nåt, så kommer jag att vara fullt övertygad om att den jag lämnade tillbaks var en vinstlott. Undrar om jag då kan gå tillbaks till affärn och be att få byta? Båda var ju mina, en kort kort stund...

Är detta vinstlotten?

10 kommentarer:

Tjohalia sa...

Tusen tack att du skrev till mig om kommentarerna! Det är inte lätt att göra om i koden för ser det bra ut i firefox så ser det konstigt ut i explorer. Blir nog att kontakta supporten.

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Ha en trevlig helg! Kram Sandra

Annika sa...

Jag köpte smyckesträdet på Cervera. Bra att du skrev om kommentaren - jag hade inte sett din fråga! Lycka till med shoppingen! Ha en fin dag! Kram

Anonym sa...

Stooooooooop! Inte lämnade du tillbax den ena? Du är våglig du hade jag aldrig vågat göra.

Lycka till med lotten du behöll!

Jo sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! :) Jag hittade precis hit och kommer att återvända! :)
Fortsatt trevlig helg!

Jo sa...

Hej igen! :)
Frk P är en personlig/inredning/pyssel/foto-blogg. Dvs inte så nischad. Kanske inte så smart :)

Lr155 är en blogg som jag och min sambo har och som handlar om vårt ruckel. Rucklet är en sommarstuga/hus som ligger ute på en ö. Den är mer bygg/inredning/lite personligt.. Jag får ju kolla in din andra blogg! :)

Emma sa...

Tack gumman för de värmande orden=) Vann du nått på din triss?? Hörde nyss på radion att det var storvinst på konsum...ne skämt osido;) Håller tummarn för dej!!! Kika in imorrn...då kommer nog bilder på det äntligen färdiga gästrummet=)Natti natti, kram emmsan

Hannis sa...

Hehe,satt i går och väntade på mina 60-miljoner på lotto.
Tycker att det är min tur nu!
Vann 19:- ....

I den här familjen går hamstrandet i arv*skrattar*
Det lustiga är bara att alla gnäller om att dom har så mycket skrot men ingen inser varför..
Fönekelse kanske??

Hoppas du vann storvinsten!!

Anonym sa...

Jag hittade just till din blogg.Den är jätte fin =)
Ha en mysig dag!
Kram Rebecka

Fröken Fräken sa...

Jag hoppas det blev vinst på rätt lott. Själv vinner jag nästan aldrig, medan min bror har en helt osannolik tur. Kan tur gå i generna och skippa vissa i genpoolen?!

Ytterligare en tragedi att rapportera. DU vet fuskbetongurnan? Den har gått hädan... Herr Fräken svischade förbi lite väl snabbt hallbordet när han pratade i mobilen (han måste tydligen alltid gå runt när han pratar i den, vilket gör mig oerhört stressad) och så slog han ned den i golvet. Bara skärvor kvar.... tur man har många andra krukor kvar, men det känns en smula snöpligt...

Anonym sa...

Lycka till med triss lotten:)