söndag 10 maj 2009

Jakten är över, låda två klar

Hej hopp, det blev en rätt lång bloggvila... och jag har strukit kläder nästan hela tiden ;-) Snudd på i alla fall, det har varit diverse saker att greja med.

Men nu har jag hittat tillbaks till bloggen, och idag tog jakten slut, alltså jakten på servett till låda nummer två! Så, nu har jag en hel trädgård hemma :-) först gula rosorna och nu tulpaner (tror jag det ska föreställa, klicka upp förstoring så syns det bättre).

Precis som med låda ett kunde jag inte vänta med att fota så imorron blir den helt klar, då ska jag lacka över den och då blir kanter och hörn snyggare.

Låda med tulpaner
Låda med rosor
Imorron får jag kika runt i alla bloggar och se vad jag missat när jag varit "borta".

6 kommentarer:

Mari sa...

Men god morgon!! Det var allt ett tag sedan. Din stackare som stryckit kläder i så många dagar :) du vill väl knapp se ett strykjärn mer antar jag.

Härliga dina lådor blir...kan va bra med trädgård inne när man inte har någon egen ute.

Ha det så gott!!

svartataket sa...

Vad fina dom blir! Du är så duktig!
Hoppas allt är bra! Här är det också bloggtorka:)

KRAM

vega sa...

Jätte fina! Det är så kul med dekopage, har gjort krukor, blev riktigt nöjd. Allt ditt pyssel är jätte fint, är här och gluttar ofta.
Ha de kram/Vega

Fröken Fräken sa...

Jamen, det var då på tiden att du dykt upp! Här har man ju gått och funderat om du trasslat in dig i strykjärnssladden eller om förrådsdörren gått i baklås eller om du haft ett långt besök av ett gäng sällskapssjuka pingviner??

Sicken blomstrande fägring du har nu på lådorna! Imorgon drar jag till Sthlm och jag har minsann tänkt hinna med lite affärer också, däribland Panduro. Här behövs pysselmaterial. Om jag inte drabbas av den vanliga paralyseringen av alla grejer som finns där, alltså.

www.gottablandat.wordpress.com sa...

Duktig du e. superfiiina!!

vega sa...

Tack för besöket hos mig! Fick presentkort när jag fyllde jämt, då blev det två skålar och en fick jag en annan födelsedag, min svägerska va i skåne ringde mig att dom reade små skålar, då blev det två små. Jag har också kivi, är så vackra i grupp. Tyckte att det var besvärligt med hela servetter, det gick jätte bra att dela dom, så försök med det.
Kram/Vega