torsdag 30 oktober 2008

En trevlig händelse :-)

Dags att visa upp mig i bloggen :-) Nä, ni gick nog inte på den, om det vore jag så skulle ju morronrocken så klart ha varit rosa! Annars var det inte helt olikt ;-)

Jag har fått en utmärkelse av en av mina favvisar, Hannis. Ja jag är nog inte ensam om att bli impad av allt som hon fixar, ni har väl t.ex inte missat hennes totalförändring av skåpet? Jag är också väldans imponerad av Hannis trollerikunskaper, jag menar, det kan väl inte finnas nån annan förklaring än trolleri, till hur hon får plats med alla grejer som hon köper o fixar till?! :-)


Tack tack snälla goa Hannis för utmärkelsen. Naturligtvis ska den skickas vidare, det tycks inte vara något speciellt antal så det går nog bra att dra ifrån eller lägga till namn. De uppiggande och inspirerande bloggar jag vill skicka vidare till är: Tack för att ni finns! :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jättemycket Monkan!!

Fick en utmaning häromdagen men det var så lång att jag orkar helt enkelt men det här är ju nåt annat.

Det hjälper inte att ha bil när man ska hem med en sån skiva, har ju en liten Clio men dealade med grabbarna som slog hål i mitt golv när de skulle sätta dit ett nytt fönster så jag fick den hemkörd men golvet har de baske mej inte lagat ännu, hoppas de får byta det..fast det är ju bara lite över året gammalt.
Tack själv för att du finns du skriver alltid så kul och rappt!!

Anonym sa...

Grattis först och främst till att DU har fått denna utmärkelse, Monkan - det är välförtjänt! :-)

Och så ett stort TACK för att du ger den vidare till mej! Gillar verkligen utseeendet på den - det är nästan jag i ett nötskal! Även om jag kanske inte har papiljotter och morgonrock... ;-D

TACK!!! :-)

Sen var det där med systemkamera - VEM kan det vara som du har citerat!?! ;-)

Faktum är att jag tycker så fortfarande! Jag är inte alls pigg på att släpa omkring på en stor kamera - trivs så himla bra med en liten som man kan ha i handen hela tiden och alltid vara "skjutklar" med. Så för de där ögonblicksfotonas skull behöver jag definitivt ingen annan kamera än den jag redan har. :-)

Det handlar nog mer om att utveckla fotograferandet i en annan riktning, tror jag...?

Jag funderar och funderar och vrider och vänder på argumenten... :-)

Ha en toppenfin dag!!!

Anonym sa...

Tack så mycket för utmärkelsen! Vilken söt gumman det var på awarden, så där kommer jag nog också sitta om 60 år. Ha en underbar dag! Kram på dig

Emma sa...

Grattis gumman till utmärkelsen, den är du väl värd!=)Och tack för att du gett den till mej, du e för gullig, värmer i hela hjärtat och jag känner att blogglusten sakta men säkert kommer tillbaka! Tack än en gång!!!
Ha det bäst och hoppas du får en trevlighelg, kramar i massor emmsan

Pysselprinsessan sa...

Åhhh! Visst har jag glömt att tacka!?? Blä och förlåt vad dåligt av mig!! Tack så jättemycket! Det värmer massor att få en utmärkelse! Man får som en "blogboost"! :) Tack så jättemycket! :)

Kramar