lördag 15 november 2008

Tävlingar!

Tävlingar, tävlingar, vart man än tittar. SÅ trevligt, eller hur :-) Zink i långa banor och så lite mjukare saker, kuddar. Ja här kommer lite tips, därmed inte sagt att jag deltar i alla dessa, men jag vill ju gärna tipsa.

Det är fyra tävlingar så jag har först gjort en liten summeringsbild som "innehållsförteckning".



Fyra tävlingar i olika bloggar


Först ut är ett Zinkhus från Walther & Co hos Butiken Flitiga Fredrika, tävlingen pågår till den 20 november.

Vinn ett zinkhus hos Flitiga Fredrika


Zinkbrickor från Madame Stoltz 4 st nummer 1-2-3-4 hos Real Rinse, ja den tävlingen ska jag definitivt delta i! Tävlingen pågår till den 23 november.

Vinn zinkbrickor 1-2-3-4 hos Real Rinse


Ett Zinkhus från Walther & Co igen :-) som lottas ut hos Tidsmästarinnan och tävlingen pågår till söndag den 23 november kl 23:59. Ooops, 432 kommentarer redan...

Vinn ett zinkhus hos Tidsmästarinnan


Och till sist kuddar, hos Båtslyckegård, en tävling som pågår till den 1 december.

Vinn kuddar hos Båtslyckegård


Lycka till i den/de tävlingar ni väljer att delta i!

1 kommentar:

svartataket sa...

ja gud vad tävlingar det är!! Kul!
Jag har inte kommit på vad jag ska skriva än! När det inte var färdiga frågor blir det svårare..men jag tänker så det knakar.hihih
Hopaps helgen varit bra!
KRAM