torsdag 6 januari 2011

Dagens outfit + flugsvampsbarn

Välkommen till min modeblogg ;) Näe, men jag måste bara skriva att jag fick tag på en SKHOOP, eller Sko:p, ja en täckkjol alltså (men varför två namn, vet de inte vad de heter...?). Försökte fota den mig, men armarna räckte inte till :) så det blir en urtråkig bild, på en jättefin kjol.

Täckkjol!
Slut i hela stan verkade det som, men går man till rätt ställe så finns de kvar :) Small och Medium i alla fall. Köpte ett knippe varm, varmare och varmaste ullsockor också så nu kanske jag ska slippa frysa om fötterna.

Här var det jag handlade, en bild på deras reklambärare som jag fotade sommaren 2008. Ja sommar, ni vet den där årstiden när man inte behöver varken täckkjolar eller ullsockor... :) Kom på att jag glömde fråga om de hade några åsnor på lager :)

Playground reklambärare
Nä, ingen modeblogg som sagt, så jag slänger med nåt som i alla fall passar lite bättre in i bloggen. Jag köpte några ursöta små flugsvampsbarn på rea, till samlingen med lingonbarn, miniänglar och Cult-tomtar. Åh de är så söta, kunde inte motstå :)

Flugsvampsbarn
Ja, här en bild på gänget när de plockades bort förra året, och i helgen ska de ju plockas bort igen! Måste nog gå och prata lite med alla sötnosarna nu ;)

Tomtar, änglar och lingonbarn

1 kommentar:

Call design sa...

Kjolen är så snygg! Ett bra köp som kommer värma!