lördag 6 december 2008

Tävlingar!

Just nu finns det mängder med tävlingar runt om i olika bloggar! Här är en bråkdel av alla jag hittat.

En söt krukgubbe lottas ut hos Emmsan, deadline är 7 december kl 12 så, hoppsan, det är ju inte många timmar kvar! Skynda att kika in hos Emmsan, ingen tid att förlora :-)

Krukgubbe
Ett fint zinkhus från Walter & Co kan man vinna hos Hem och Lycka, tävlingen pågår till 19 december kl. 15:00.

Zinkhus

Hemma hos Alva firar 10.000 besökare, wow! och lottar ut en medicinlåda, tävla senast den 19 december.

Medicinlåda


En tävling som jag definitivt ska delta i är den hos En dag Ett liv En verklighet, där man kan vinna presentkort på canvastavla. Oj, den tävlingen pågår också till 7 december kl 12!

Canvastavla

2 kommentarer:

jennys hus sa...

Mycket fina tävlingar som pågår nu:-)

Angående wordle: Om du vill ha något ord större än dom andra så skriv in det flera gånger. Tror jag skrev JUL 3 eller 4 gånger.

Kram/jenny

Anonym sa...

Kolla in min julkalender, nya erbjudanden varje dag, och vinn gårdagens genom att länka till mig.