tisdag 22 april 2008

Tisdagstema, naturmaterial

Jag har länge funderat på att fota mina små "trädgrenspennor", men varför, egentligen...? Knäpp idé? Inget att ha i familjealbumet direkt :-) Men jippi, nu med tisdagstema Naturmaterial så fick jag ju en anledning!

Jag ser nu att man kan luras lite av bilden, pennorna är inte raka, långt ifrån. I affären (Indori, som i huvudsak har möbler men också en del roligt småplock) fick jag tips om att det nog inte går att skriva så mycket med dem, man får räkna med att vässa från andra sidan också. Eller vässa och vässa, tälja :-)

Se fler tolkningar av Naturmaterial hos Tisdagstema!

9 kommentarer:

Randi sa...

De är bara så läckra. Skulle inte vilja "förbruka" dem!

Anonym sa...

Sådana har jag också men i blandade färger på stiften.

Husbilen Credo sa...

snyggt fotat - ha en fin tisdag

Julhuset sa...

Kul pennor, inte sett tidigare.

Pärlan sa...

snygga pennor, kul bild

Anonym sa...

Dom var häftiga.. var hittar man sådana pennor.. mycket fint du fick tillfälle att visa dessa.. naturligt om något-- Blyertsen vet jag inte förståss;-)
Skithäftiga.
Tjing

Ninni sa...

Kul...tänkte ta min bild på mina fina pennor, som ser likadan ut som dina, men hade så svårt att bestämma mig...jag har köpt mina här i Brasilien på en hantverksmässa. De är verkligen jättefina :)

Anonym sa...

Mycket annorlunda o fiffigt

Anonym sa...

Fint naturmaterial i pennorna!

/Caroline