fredag 29 oktober 2010

Raketinlägg - hittat en tävling igen

Snabbt som en raket måsta jag fixa ett inlägg om ytterligare en utlottning. Hittade en tävling idag som Emmsan med bloggen Hemlängtan har ihop med Favoritsaker.se, utlottning av nåt som står mycket högt på min vill ha-lista och tyvärr också mycket högt på förbjudet att köpa-listan. Det rör sig om underbara Tulip teset, men jag har så många koppar så jag får inte köpa. Jag får hoppas på att vinna, eller annars, jag tror på tomten :)

Utlottning av Tulip

2 kommentarer:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hi Hi...bra lösning när man inte får köpa. :-)

Så snygga skokartonger du visade. Himla skoj att återvinna sådant som man annars bara slänger och använda dem. Speciellt skoj när det är så fina! :-)

jenny sa...

Ja just ja. Tack för påminnelsen. Måste genast in och tävla.
Kram