torsdag 14 oktober 2010

Nytt i bokhyllan

Förra helgen gick ju Hem-mässan av stapeln och det första jag såg när vi kom in var denna trevliga syn :) nya numret av 101 idéer fanns att köpa, flera dagar innan tidningen skulle komma ut i affärerna, och nu har den nog kommit ut.

101 idéer nya numret
Många andra tidningar blev köpta, man kan ju alltid köpa gamla nummer från året som gått av diverse olika inredningstidningar, billigt :) Sen köpte jag också denna uuuunderbara bok, Galen i garn är rena lyckopillret med sina fina bilder och härliga färger.

Galen i garn
Tidigare i veckan hade jag också köpt den här lilla pärlan som jag hittade i garnaffären. Jag kommer nog inte att virka/sticka alla 100 olika blommor men några ska det nog bli :)

100 blommor att sticka och virka

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

*hehe* Jag kom hem från mässan förra helgen med precis samma saker som du. :-)

Vilken härlig blogg du har, föresten. Massa fina bilder, roligt pyssel och bra tips.

Malin på pastill.nu sa...

Vad bra med lite lästips! Tycker framsidan på galen i garn ser så mysig ut, men jag kan ju varken sticka eller virka, men åh kanske måste köpa den ändå..

Slow-Eva sa...

Inspirerande!!
101.. tittade jag i går. Den var bra. Jag börjar längta till jul! Bläddrade också igenom Allers julnummer men den var inte lika bra som den brukar tycker jag. Tidigt kanske endel tycker men jag har redan virkat en tomte :)