onsdag 16 februari 2011

Shoppingtips, sötaste väckarklockan :)

Inte mycket tid för bloggande nu, och framför allt inte för pysslande. Men lite shopping har jag haft tid med :) Och det jag köpt är den här väckarklockan, och jag tycker att den är så charmig och söt. Den är från Clas Ohlson och det finns cremefärgad som jag köpte, blank som en lacksko :) en röd lika blank, och en svart som är matt.

Måste dock upplysa om att den inte låter lika charmigt som den ser ut... den har ett skränigt hemskt ljud, som de flesta andra väckarklockor. Den är ganska stor ska jag kanske tillägga. Och söt, sa jag det? :)

Vill man inte shoppa väckarklocka så måste jag ju bara tipsa om Cult-rea i min favvoaffär, lilla butiken Karlssons Årstider. Hrmmm, jovisst har jag köpt lite saker :) jag som trodde att jag var "mätt" på Cult. Hade visst lite fel då... :)

Söt väckarklocka

2 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Väldigt fin klocka!! Gillar den jättemycket. :-)

Designtjejen/Emmelie sa...

Väldigt fin väckarklocka. Gammal men stilren och jätte snygg!
Kram