torsdag 14 februari 2008

Vad Cult är

Precis som när man besöker sina vänners och vänners vänners hem så ser man på många bloggsidor "sina egna" saker, "min" kökslampa i någons vardagsrum, "mina" hallampor i någons kök, osv. Tänk vilka fina hem vi alla har :-)

Många älskar också Cults underbara fina saker, som t.ex diskmedelsflaskan.

Jag testade att lägga in Cult som intresse i min profil och sen söka. Låt mig säga så här, de träffar jag fick associerade "cult" till nåt helt annat än snälla keramikprydnader...

1 kommentar:

tinaminastina sa...

Hej!!! Välkommen till bloggvärlden...Självklart får du länka till mej....blir jätteglad! Så,du har köpt de där fina brickorna...blev så glad när jag kikade in på indiskas sida...nu till våren behöver man lite färg..

Återkommer självklart till din fina sida!!! Ha det gott!
kram/tinaminastina